Saturday, December 5, 2015

Filled Under:

FASHA Kantoi DELETE KOMEN PANAS Dia Kat IG Adik Jejai..Panas Tu Tentang RAHSIA NORA

Makin Panas!!Komen Fasha Sandha Yang Sempat Di “Screen Shot” Oleh Follower
Komen Fasha Sandha Sempat Di “Screen Shot” Oleh Follower adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. 


FASHA Kantoi DELETE KOMEN PANAS Dia Kat IG Adik Jejai..Panas Tu Tentang RAHSIA NORA
FASHA Kantoi DELETE KOMEN PANAS Dia Kat IG Adik Jejai..Panas Tu Tentang RAHSIA NORA
Kini kisah rumahtangga Fasha Sandha dan Jejai menjadi perhatian ramai setelah berita dikeluarkan oleh BHarian, mStar dan Rotikaya mencerita mereka mengalami masalah.



Baca entry berkaitan:


Jangan Di Persoalkan Mengapa Nora Danish Di Senangi Keluarga Bekas Mertua

Kini kisah rumahtangga Fasha Sandha dan Jejai menjadi perhatian ramai setelah berita dikeluarkan oleh BHarian, mStar dan Rotikaya mencerita mereka mengalami masalah.

Fasha Sandha dikatakan telah pergi ke pejabat agama kerana hal rumah tangganya.

Dari satu akaun IG, seorang followers sempat melakukan screen shot pada salah satu komen yang dipercayai ditulis Fasha di IG milik adik Jejai dikenali sebagai Azalea.

Komen tersebut bagaimanapun telah dipadam Fasha tidak lama kemudian.

Lebih memanaskan lagi keadaan, Nora Danish turut menulis komen yang menguatkan lagi dakwaan tentang rumah tangga Fasha dan Jejai kini goyah.

Jom lihat:








Fasha luah perasaan isu rumah tangga

KUALA LUMPUR 4 Dis. Desas-desus masalah rumah tangga pelakon Fasha Sandha dan suaminya, Rizal Ashram Ramli atau Jejai semakin hangat diperkatakan hari ini, berdasarkan beberapa status di laman sosial pelakon itu.


Semoga Allah memberikan kekuatan yang sepenuhnya buat saya dan anak-anak untuk mengharungi segala-galanya. Demikian kenyataan terbaharu yang dimuat-naik Fasha di ruangan Instagram miliknya, seakan mengiyakan bahawa rumah tangganya kini sedang mengalami masalah.

Sebelum ini, Fasha turut memuatkan komen yang mengkritik sikap salah seorang adik iparnya yang dikenali sebagai Azalea, selain turut mengaitkan bekas isteri Jejai, pelakon Nora Danish dalam beberapa kejadian.

Fasha ada menulis To Nora, thank you very much. Akhirnya berjaya membuatkan hubungan saya dan keluarga mertua saya semakin rumit.

Berterusan secara halus membuat supaya bertambah dibenci. Selain itu juga, Fasha turut menulis Awak dan bekas isteri telah berjaya membuatkan pertelingkahan besar kami.

Kerana saya ada akal, saya yang akan mengalah dan undur diri. Bagaimanapun status berkenaan hari ini telah dipadamkan dari laman sosial berkenaan, meskipun ada sebahagian peminat sempat membuat rakaman tangkap layar (screenshoot) yang kini dibincangkan secara meluas di laman sosial.

Selain itu, kisah keretakan rumah tangga Fasha dan Jejai juga ditulis dalam portal Mstar Online yang turut memberitahu bahawa pelakon itu juga sudah mengunjungi sebuah pejabat agama, untuk menyelesaikan isu rumah tangganya.




Puan Sri Raja Noora Ashikin dan suaminya bersama cucunya anak Nora dan Jejai

Dimana Fasha?

Berdasarkan pemerhatian juga menguatkan desas-desus ini adalah melalui perkongsian gambar, ibu mertua Fasha, Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah yang menyambut ulang tahun perkahwinannya yang ke-42 tahun, baru-baru ini tanpa kehadiran Fasha.

Sementara itu, usaha untuk mendapatkan Fasha gagal memandangkan telefon pelakon Anak Mami Kembali itu tidak diaktifkan.

Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 31, mengahwini Jejai pada 28 April 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata, Putera Rayfal Ramli dan Puteri Raysha Jemima.

Sebelum bergelar suami kepada Fasha, Jejai juga pernah mengahwini pelakon Nora Danish. Bagaimanapun perkahwinan mereka hanya bertahan selama dua tahun sejak 20 Jun 2006 hingga 10 Julai 2008 dan dikurniakan seorang anak, Putra Rayqa
l.




0 comments:

Post a Comment