Wednesday, November 18, 2015

Filled Under:

MISTERI TERJAWAB SIAPA SANGKA INI PUNCA SEBENAR ZIZAN RAZAK TANGGUH PERKAHWINANNYA DENGAN GADIS JELITA BERHIJAB INI PADA JUN LALU

#Sebelum ini hangat diperkatakan tentang pelawak dan pengacara Zizan Razak yang dikatakan bakal mengakhiri zaman bujangnya pada bulan ini.

#Namun, sudah masuk pertengahan Jun tiada langsung khabar berita mengenai perkahwinan atau sebarang persiapan dilakukan oleh Zizan untuk menamatkan zaman bujangnya.

#Disebabkan itu, ada khabar angin mengatakan perkahwinan Zizan dengan seorang gadis dikenali sebagai Nur Edura
#Diyana Hisham yang sepatutnya berlangsung pada bulan ini ditangguhkan.
Zizan atau Mohd Razizan Abd Razak, 31, berkata, dia mempunyai alasan peribadi untuk tidak bercerita mengenai ura-ura perkahwinan dengan gadis yang berasal
dari Terengganu itu.

#Saya minta maaf tidak dapat komen apa-apa mengenai hal itu. Saya ada sebab yang terlalu peribadi membabitkan keluarga dan beberapa pihak lain untuk tidak bercerita lanjut.

#Tunggulah apabila tiba masa sesuai saya akan bercerita. Saya harap anda faham dan hormati situasi saya sekarang, katanya.

#Bagaimanapun baru-baru ini ada sumber menyampaikan perancangan hero Cicakman 3 itu untuk berkahwin dengan gadis berusia 24 tahun berkemungkinan ditangguhkan kerana beberapa hal peribadi yang perlu diselesaikan dalam keluarga





0 comments:

Post a Comment