Sunday, November 1, 2015

Filled Under:

Kritik

#Kritikan Uzreen Azminda tempoh hari mengenai lakonan teater Amar Baharin dianggap hanya ingin mendapatkan perhatian sahaja. Amar Baharin akui dirinya langsung tidak terkesan dengan kritikan negatif seperti itu.

#"Saya tak ambil pusing pun pasal kritikan dia tapi saya kesiankan dia kerana dia seorang pelakon yang berpengalaman masih tidak matang dalam memberi kritikan. Saya hanya akan terima kritikan yang membangun sahaja."

#"Lakonan dia pun bukanlah sehebat mana, tapi sampai memperkecilkan saya itu seperti ingin mendapatkan perhatian orang ramai. Mungkin dia terlalu dahaga dan suka dapatkan perhatian orang ramai. Nak buat macam mana kan?"

#UIHHhh... pedas jugak ayat Amar ni. Tapi ada betulnya juga. Sebagai pelakon yang sudah lali dalam set lakonan sepatutnya faham cara untuk menegur lakonan orang lain dan tidak perlu rasanya untuk dedahkan dalam laman sosial. Memang tak profesional dan tak WORLD !!

#Abang Zoro harap jikalau anda semua ada masalah dengan orang yang anda tidak suka, jumpa secara berdepan dan luahkannya. Jikalau tidak berani, hantar Whatsapp ke, Wechat ke sebagai privatekan antara awak dan dia. Beranikan diri untuk selesaikan masalah seorang diri. Baru WORLD macam tu.

#Peace..XOXO

Sumber: Beautifulnara





0 comments:

Post a Comment