Saturday, November 7, 2015

Filled Under:

INILAH PUNCA SEBENAR Lelaki Ini Tengking Ibunya Depan Orang Ramai Akhirnya TERJAWAB ! Anak KURANG AJAR. Ibu yang selama ini menjaga dengan penuh kasih sayang, tapi kau jadi anak derhaka. memang tidak patut.!

#geramnya lepas tengok anak kurang ajar ini menengking ibunya. siapa yang tidak sakit hati kalu jadi begini. Akhirnya isu ini terjawab.

#Tersebar hari ini di laman sosial sebuah video seorang lelaki dikatakan memarahi ibunya di sebuah hospital yang mendapat perhatian netizen.

#Video berkenaan yang berdurasi 1 minit 36 saat menunjukkan seorang lelaki sedang membebel-bebel memarahi ibunya dengan nada tidak puas hati.
Berdasarkan leteran yang kita boleh dengar sendiri, dia dipercayai memarahi ibunya di depan orang ramai berkenaan kerana ibunya meminta supaya dihantarkan ke hospital.

#Kerana kata-katanya terhadap si ibu yang agak kuat menyebabkan orang ramai telah terganggu sehingga menarik perhatian orang lain yang secara tidak langsungnya telah memalukan ibunya.

#Kerana tidak tahan melihat seorang ibu yang membesarkan anak diperlakukan dengan biadap sedemikian, seorang lelaki berbaju biru telah bangun menegur lelaki berkenaan namun tidak diendahkannya menyebabkan pertikaman lidah berlaku.

#Si ibu dilihat cuba menyuruh lelaki itu duduk kembali dan membiarkan anaknya itu selain disabarkan oleh perakam.

#Bagaimanapun teguran lelaki berbaju biru berkenaan seolah-olah 'mencurah air ke daun keladi' apabila tidak dihiraukan. sebaliknya lelaki berkenaan terus menyambung memarahi ibunya di mana sesekali dilihat mengesat matanya berkemungkinan menangis.





0 comments:

Post a Comment